воскресенье, 18 апреля 2010 г.
Копірайтер
'Копірайтер (англ. copywriter) — фахівець з авторських прав, рекламної діяльності.
[ред.]
Посадові обов'язки
Копірайтер - людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки і крупніші твори різного стилю, характеру і метражу. Багато копірайтерів мають досвід написання сценаріїв. Обов'язки копірайтера можна порівняти з обов'язками кореспондента: до них відноситься, наприклад, написання статей рекламного характеру. Також копірайтер бере участь в розробці іміджу фірми, включаючи назву, слоган, рекламні матеріали. Копірайтер повинен орієнтуватися в області авторських прав на музичні і літературні твори.
Зазвичай творча група рекламістів, що працює над проектом, складається з копірайтера і редактора (дизайнера, художника). Мета копірайтера - створити рекламу, яка принесла б рекламодавцеві максимальний прибуток. Кожен копірайтер, крім створення рекламного тексту, повинен піклуватися і про його просування. Створення і розширення клієнтської бази - теж завдання копірайтера. Важливий момент - уміння спілкуватися з клієнтами, часто дуже капризними. Причому постійно переконувати їх в ефективності свого творіння, щоб клієнт дійсно захотів вкласти гроші в рекламований товар. Щоб стати хорошим копірайтером потрібне багато знати: маркетинг, поведінку споживача, теорію продажів, закони зорового сприйняття, комп'ютерні програми і багато що інше. Потрібно мати жваве перо, уяву і інтуїцію.
[ред.]
Кваліфікаційні вимоги
Освіта вища філологічна, спеціалізація, бажано «Журналістика».
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий