Робота соціолога
Прикладні соціологи займаються маркетинговими дослідженнями в торгівельних фірмах, досліджують думку електорату на передвиборних кампаніях, прораховують ефективність проведення рекламних кампаній, складають рейтинги для ЗМІ. І називатися вони можуть відповідно маркетологами, аналітиками, політтехнологами Власне соціологами працюють одиниці - це вчені, які за допомогою опитувань населення та математичної обробки даних з'ясовують, що реально відбувається в суспільстві, розкривають причини негативних явищ і дають рекомендації з поліпшення ситуації.
- Специфіка професії:
Місце роботи:
- в аналітичних соціологічних центрах та консалтингових компаніях;
- в державних і муніципальних органах влади;
- в public relations (зв'язки з громадськістю) і рекламі;
- в кадрових службах;
- в маркетингових відділах підприємств;
- у ЗМІ та видавничому бізнесі.
- Вміння і навички:
Для професії соціолога дуже важливі старанність і терпіння, але не менш важливо вміти аналізувати і брати на себе відповідальність за прийняті рішення.
- Кар'єра:
- Кто платит социологам?
- Плюси і миінуси професії соціології:
Плюси професії:
Широкий фронт робіт. Хороший соціолог завжди може знайти собі роботу за смаком. Цікава робота, перші можеш зібрати, обробити інформацію і, зробивши аналітичні висновки, зрозуміти, що відбувається в суспільстві.
Мінуси професії:
При всій різноманітності сфер, де потрібні люди з соціологічною освітою, вакансій конкретно для соціологів на сайтах небагато. Це копітка робота з розрахунками, таблицями та графіками, що вимагає посидючості та граничного уваги. Не дуже високі зарплати.
- Зарплата і перспективи професії соціолога:
Зазвичай вже на перших курсах студенти-соціологи починають працювати інтерв'юєрами. Це дуже хороший початок кар'єри - посада інтерв'юєра допомагає виховати в собі такі якості, як терпіння, скрупульозність, уміння спілкуватися з людьми. Подальше зростання залежить від вибраної вами сфери діяльності: якщо вам до душі наукова робота, є сенс поступати в аспірантуру, потім захистити докторську дисертацію і т.д. В компаніях, що спеціалізуються на соціологічних дослідженнях, початкові зарплати від $500, керівники проектів отримують $1000 і вище. У маркетингу і рекламі соціолог може сміливо розраховувати на заробіток від $600 до 1500, в ЗМІ середні зарплати $500-800.
Контакти:
Комментариев нет:
Отправить комментарий